dilluns, 12 de març del 2012

Fruits Basket


Història:
La Tohoru Onda és una nena d’uns 16-17 anys que va a viure al bosc perquè no té pares i havia de viure a casa del seu avi, però aquest, ha de fer reformes a la casa on vivien ell i la seva néta, i així la Tohoru acaba vivint en una tenda de campanya al bosc.
Un dels dies que va a l’escola, es troba en Yuki Soma, un company de la seva classe. Aquell dia, van junts a l’escola, i en Yuki i la seva família descobreixen que la Tohoru viu al bosc, i l’acullen a casa seva.
A partir d’aquí, la Tohoru descobreix que la família Soma, està a sota d’una maledicció, en la qual si un membre del sexe oposat abraça a algú d’aquesta peculiar família que hagi caigut en aquesta maledicció; aquest es transforma en l’animal del zodíac xinès que li ha pertocat, segons l’any que ha nascut.
La sèrie, adaptada al català, és molt fidel al manga fins al final. El final de la sèrie no és el final en el manga. El final del manga és molt més llunyà, passen molts anys a la història dels nostres personatges.




Recomano; sincerament, que aquest manga us el llegiu. És molt divertit i la història d’amor no passa fins al final. Hi ha diferents històries, que fins que acaba el manga no queden clares. Hi ha molts personatges els quals es van coneixent a mida que es vagi llegint el manga. 
Personatges peculiars, situacions peculiars i una història peculiar. Un manga que va guanyar un premi a millor Shojo al 2001.
El manga el podeu trobar a l’internet online, o bé us el podeu descarregar o comprar.





Membre del club de manga.


3 comentaris:

  1. Si us plau... signeu amb algun nom que us identiqui. És una currada, perquè no reconeixer la vostra feina?? A més, també ens agradaria a tothom saber qui ho ha fet!! ;)

    ResponElimina
  2. Jo m'he llegit gran part del manga.. no se si em vaig quedar pel 12 o així. Genial!!
    I l'anime està força bé.
    Jo també el recomano!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dons jo me'l vaig llegir sencer i em va encantar!

      Elimina

Digue'n la teva!