dijous, 19 de maig del 2011

El meu personatge preferit...

És molt difícil escollir-ne un de preferit de una sèrie com Fullmetal Alchemist.


Tots els personatges tenen un caràcter propi que els fa ser únics, són tan especials que t’acaben agradant inclús els personatges, per anomenar-ho d’alguna manera “dolents”. A més, és una manga molt emotiu, amb desgràcies molt humanes, com la mort d’amics i familiars, parts fallits, etc.; cosa que et fa apropar-te als personatges, ja que és una manga de fantasia amb problemes reals.


Ara posaré alguns dels trets que m’agraden mes dels meus personatges preferits:

  • De l’Eduard m’agrada el seu temperament i decisió. Sempre que sap d’alguna cosa que l’interessa hi va de cap sense vacil•lar. Es un lluitador.
Imatge basada en el manga Fullmetal Alchemist de Hiromu Arakawa

  • El seu germà Alphonse, pel gran contrast que es veu en tot moment entre la seva força, resistència i corpulència... però en realitat és un nen, i cada cop que el tracten com a tal li encanta. Els canvis de cara son brutals, i sempre que pot es posa a cuidar animalons, com qualsevol noi a la seva edat.
Imatge basada en el manga Fullmetal Alchemist de Hiromu Arakawa

  • La Winry m’encanta perquè és com jo una friki dels automails, en el meu cas és més el metall en general, ja que per desgracia els automails no existeixen…
Imatge basada en el manga Fullmetal Alchemist de Hiromu Arakawa


  • Roy Mustang, en Flame, és un dels meus preferits. Amb el seu sentit de la justícia tot i la seva participació en la massacra d’Isbal, ell vol canviar les coses des de dins, però per poder-ho fer té que aguantar moltes coses i tenir molta paciència esperant el moment oportú. Encara que no ho sembli, sempre sap el què ha de fer i de mica en mica descobreix qui es l’autèntic enemic. És un tros de pa, encara que dissimula molt bé, no com el seu compatriota Armstrong, què és inclús massa “bonachon”. A part d’això m’encanta com va llençant flamarades a tort i a dret amb un simple repicar de dits.
Imatge basada en el manga Fullmetal Alchemist de Hiromu Arakawa
  • Per conseqüència… jo també vaig acabar agafant estima al seu amic, en Hughes, i el tros de pare que esta fet, em vaig posar molt trist… no faré d’Spoiler...
Imatge basada en el manga Fullmetal Alchemist de Hiromu Arakawa


Jaume

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digue'n la teva!